Pages in topic: < [1 2 3 4] | Off topic: Japi berdi Thread poster: Jerónimo Fernández
|
Zorionak zuri, zorionak zuri, zorionak AURORA, zorionak beti!
Léase con música de japi berdi, pronunciando la Z como una 's' (aprox.)
Consulta a tus antepasados y verás que te deseo felicidad y buena suerte.
M U C H A S F E L I C I D A D E S desde http://www.hendaye.com/
[Edited at 2005-11-26 11:50] | | | Jerzy Czopik Germany Local time: 16:03 Member (2003) Polish to German + ... Many happy returns | Nov 26, 2005 |
and all the best!
Jerzy
Greeting from the Cracow-Conference | | | Carlos Moreno Colombia Local time: 10:03 English to Spanish + ... ¡Yo también te tengo regalitos! | Nov 26, 2005 |
Aurora hermosa: Yo también quiero unirme a esta fecha tan hermosa para ti, con algunos libros que espero que van a ocupar un lugar especial en tubiblioteca.
Aquí van:
Urbanística Gitana.
la Morfemática del Morse,
la Historia de la Agricultura Antártica,
la Historia de la Pintura en la Isla de Pascua,
la Literatura Sumeria Contemporánea,
los Fundamentos de Examenología Montessoriana,
la Filatelia asiriobabilónica, ... See more Aurora hermosa: Yo también quiero unirme a esta fecha tan hermosa para ti, con algunos libros que espero que van a ocupar un lugar especial en tubiblioteca.
Aquí van:
Urbanística Gitana.
la Morfemática del Morse,
la Historia de la Agricultura Antártica,
la Historia de la Pintura en la Isla de Pascua,
la Literatura Sumeria Contemporánea,
los Fundamentos de Examenología Montessoriana,
la Filatelia asiriobabilónica,
la Tecnología de la Rueda en los Imperios Precolombinos,
la Iconología Braille,
la Fonética del Cine Mudo
Avunculogratulación Mecánica II
Por ahí tengo algunos más, que desde ya pongo a tu disposición.
Con amor,
Carlos H. Moreno ▲ Collapse | | | Monika Coulson Local time: 08:03 Member (2001) English to Albanian + ... SITE LOCALIZER Happy Birthday Au | Nov 26, 2005 |
and many happy returns!
Monika | |
|
|
Gabi Local time: 16:03 German to Spanish + ... Feliz cumple | Nov 26, 2005 |
Y a disfrutar de la vida, que - con todo - es tan hermosa.
Con inmenso amor
Gabi | | | Alicia Casal Argentina Local time: 12:03 English to Spanish + ... Muy Feliz Cumple!!! | Nov 26, 2005 |
Que la pases re lindo!!
Alu | | | Aurora Humarán (X) Argentina Local time: 12:03 English to Spanish + ... GRACIAS (Proz.com tiene esas cosas...) | Nov 26, 2005 |
Gabi wrote:
...la vida, que - con todo - es tan hermosa.
Gabi
A veces me pregunto qué tendrá este 'lugar' para ocupar el 'lugar' que ocupa en mi vida, pero rápido encuentro las respuestas por mí misma.
A veces, (hoy) la respuesta me la dan ustedes.
GRACIAS por todas las buenas intenciones. Acuso recibo. Llegaron a destino sanas y salvadoras.
Au | | | Steffen Walter Germany Local time: 16:03 Member (2002) English to German + ... A belated HAPPY BIRTHDAY from Cracow | Nov 27, 2005 |
Hi Au,
I hope you had a real great day!!
Many happy returns and all the best from Cracow,
Steffen | |
|
|
A la reina del foro español
FELICIDADES
Millones de besos
M | | | Happy birthday! | Nov 28, 2005 |
You are the toast of Krakow. Happy week! | | | | Pages in topic: < [1 2 3 4] | To report site rules violations or get help, contact a site moderator: You can also contact site staff by submitting a support request » Japi berdi Wordfast Pro |
---|
Translation Memory Software for Any Platform
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Buy now! » |
| Protemos translation business management system |
---|
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |